Hazır Ofis Çözümlerimiz

siber-ofis-16

İş kurmak isteyenleri ya da var olan işini geliştirmek isteyenleri ofis kurmaktan kurtaran avantajlı bir uygulama hazır ofis.

Gerekli donanımlara sahip, merkezi bir adreste yer alan ve modern mobilyalar ile döşenen bir ofisi sıfırdan oluşturmak maliyet açısından zorlayıcı olabilir. Siz de benzer endişeler içindeyseniz hazır ofis kiralama seçeneğini değerlendirebilirsiniz. Hazır ofisler tüm dünyada yükselen bir trend olarak görülüyor. Özellikle genç ve dinamik şirketler tarafından çokça tercih ediliyor. Aidat ve stopaj gibi ek masraflar yapmadan, kurulum için zaman harcamadan ve herhangi bir risk almadan lüks bir ofise sahip olmanız mümkün. Sekreterlik hizmeti olan, toplantı odası bulunan, telefon ve internet kurulumu hazır olan bu ofislerden faydalanmak için günlerce beklemenize de gerek yok. Sözleşmenizi imzalayıp çalışmaya hemen başlayabilirsiniz.

Ankara'nın en nezih semtinde hazır ofis için bizi arayın!

Çukurambar, Besa Kule A Blok Kat:10 D:37 Çankaya/Ankara

Hazır Ofis Avantajları Nelerdir?

1. Tek Fatura

  • Genel giderlerin tek faturaya dahil olduğu paketler sayesinde, yıllık giderlerinizi kolaylıkla hesaplayabilir ve tüm gizli maliyetlerden kurtulabilirsiniz.

2. Toplantı Salonu

  • Müşteri görüşmelerinizi profesyonel toplantı odalarında yaparsınız.

3. Modern Ortam

  • Teknolojik ve modern plaza özelliklerinden yararlanırsınız.

4. Sınırsız İkram

  • Siz ve müşterileriniz lounge alanındaki sınırsız çay, kahve ve diğer ikramdan yararlanabilirsiniz.

5.Uygun Maliyet

  • Eski tip ofis maliyetlerini ortadan kaldırıyoruz.

6. Yönetici Asistanlığı

  • Hastalanmayan, işe geç kalmayan, size özel yönetici asistanlarımız hizmet vermektedir.

6.Siz İşinize Odaklanın

  • Temizlik, IT, altyapı, toplantı odası hazırlığı gibi sorumlulukları ayrı ayrı düşünmenize gerek yok.

7. Yönetici Asistanlığı

  • Hastalanmayan, işe geç kalmayan, size özel yönetici asistanlarımız hizmet vermektedir.
siber-ofis-19